NIGHT

hahah , alla sjuor sjöng typ för mig i c-korridoren i skolan idag.
haha.. tack för de & alla grattis på facebook säger jag bara!
Fick armband,halsband&ett linne av matilda&amanda idag, wie!
Imorgon ska jag på stan med min mormor efter skolan..
för istället för presentkort så köper vi lite jag vill ha imorgon istället,hehe
Sen kommer farfar imorgon kväll oxå & med mamma och min äldsta bror osv.. firar jag med i h
elgen.

Men vi hörs imorgon.. puss 
SUPREMEBEING                   BAIL WOMENS JKT BRIGHTSSUPREMEBEING                   BAIL WOMENS JKT BRIGHTS

SUPREMEBEING                   EJECT RUNNER WMN WIMBLEDONSUPREMEBEING                   EJECT RUNNER WMN WIMBLEDONVILKEN?

Kommentarer
Postat av: Anonym

den första ;)

2010-10-13 @ 22:05:34
Postat av: lisa

den andra :)

2010-10-13 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0