10 små sanningar om mig

1. Jag har räls och ska ha det tills slutet av 9:an
2. Jag älskar sommaren
3. det finns inget bättre än att umgås med kill&tjejkompisarna!
4.jag gillar att träffa nytt folk
5. Dans och musik är något som gör mig glad
6.Jag hatar att bråka med mina vänner och folk överhuvudtaget!
7. Jag vill ha pengar (shoppa heheh)
8. Jag vill pierca navlen, men vet dock inte om jag skulle passa i det..på vissa gör det ju ont med? Haha liten fegis
9.Jag gillar kärleken men det är något jag inte känner mig säker i. Vet dock inte vad? >:
10. Ångrar en sak..
11. Jag bloggar för att de är kul sysselsättning och ibland för att underhålla/insperera andra människor!
12. Ja tycker ni kan lägga en kommentar i min lilla frågestund,hihi

Kommentarer
Postat av: ditt största faaaaaannn

asssåå shiiitt jaag tiieep tror jag döööhhwr , asså jag tieep ÄLSKAR din blogg det är tiieep som mitt hem , puuussw pwå rumpwan <33333333333333

2011-04-27 @ 21:58:48
Postat av: Anonym

asssåå shiiitt jaag tiieep tror jag döööhhwr , asså jag tieep ÄLSKAR din blogg det är tiieep som mitt hem , puuussw pwå rumpwan <33333333333333

2011-04-27 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0