FIKA MED TJEJERNA

Mysig fika på stan med tjejerna idag ♥
Fick även med mig ett par mönstrade byxor som kan va jätte fint till boots & sen la jag undan en marin blå vår jacka på Monki, som min pappa ska hämta ut åt mig imorgon :)
Va ju väldigt sugen på "1" Men jag tog den jackan som är "3" på omröstningen igår, den ser INTE alls ut som på bilden, mycket finare i verkligheten. Ni får en bild på mig i den någon dag här framåt. I vilket fall så hämtade mamma mig i lekeryd runt halv nio och sen har jag inte gjort mycket mer. Imorgon är det skola sen vidare till dansen så vi får se om jag hinner blogga. puss!
Har inga bilder att bjuda på från idag heller, tråååkigt värre.


Kommentarer
Postat av: Julia :)

hej

måste bara säga att din blogg är sjukt bra :)

Din stil är grymt snygg :)

2011-04-05 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0