LÖRDAG.

fetttt att vi får lägenheten på fredag. Hoppas det blir bra!
I vilket fall så sitter jag här och dunkar musik nu. Och är allmänt glad för att solen är framme.
Skulle träffat mark på dagen men fick reda på att vi ska samlas ännu tidigare innan vi uppträder ikväll så får ta det i veckan.
Vi blir typ bara 5-6 som dansar ikväll för folk är borta,men blir allt fint ändå :)
Så har jag inga pengar på busskortet heller, blä. Men nu bjussar jag två bilder & en fin låt,puss.


Joel & jag,haha.


Yes, systemkameran har jag viljat ha längelänge. Halsbandet ska bli mitt och klippningen behövs, färgning med!
Hoppas på klippning & färgat hår i veckan. Trött på min urtvättade färg & slitna toppar.

Kommentarer
Postat av: eva

vilken kamera är det? (:

2011-04-16 @ 17:23:27
URL: http://emphotos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0