OINTRESSANT

hejhejhej! Återstår bara plugg till engelska provet i en timma framåt! blä.
För en stund sen kom jag hem från a6 fick med mig två tights & ett linne så inget märkvärdigt :)
Nu börjar jag sakna mitt "blonda hår".. eller ja.. mitt naturliga eller som jag hade  efter jag slingat de typ ljusbrunt/mörkblondt slingat :/ Sugen på att låta mitt hår tvättas ut lite o sen att jag slingar det igen.. hmm. Men aja, puss


Ja trivas ju i båda, så varför inte? Men isf bara slingning vill inte slita på håret och på mig blir det bäst med slingat.. får se hur det blir framåt sommaren.


Kommentarer
Postat av: Alice c <3

Hej! Tycker du passar bäst i ditt naturliga:) ha det gött:D

2011-04-28 @ 20:10:33
URL: http://naturtjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0