sick and tired of tryin'

Känns som jag håller på att bli sjuk,toppen. Så ska sova nu så får vi se om de blir skola imorgon eller inte är seg,sliten och fryser. Låg ihopkurad med täcket i soffan mellan 20-21.00 det va Barn med Cancer på tv2. Amanda smsade mig om de för hennes lillkusin söta Lisa visades lite. Började gråta efter 5 minuter. Att dessa barn och nära & föräldrar håller hoppet uppe,starka människor. Då skäms jag för hur mycket jag klagar på små saker. Men de är så de är för om man inte är me om det själv så är de ju alltid små problem att gnälla på istället. Men kan inte mer än att beundra alla dessa starka människor! Stor kärlek. Men nu ska jag krypa ner till sömn i min säng och hoppas på att jag mår bra imorgon. Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0