12;56


Kommer ni ihåg förra veckan när jag la ut på de andra jeffrey campbell skorna?
Dessa på bilden är några mer från märket.. Inte så dumma dom heller va? Snyggt.
Jag hittade dom på nelly.se.
_____________________________________________________________________________________________________

Blä, bra början på sportlovet.. Nu har jag med fått feber, fast dock inte så hög feber..vilket är bra..
Så om febern inte blir mycket högre så är jag väll frisk på måndag.. så inte hela sportlovet spenderas i soffan framför TV:en. Haha ;)
Men vi hörs, puss

Kommentarer
Postat av: RC

Jag vet , men jag kommer ha den i gymnasiet som i´nte är lika kul kanske. Men jag är glad... för jag får ju fina tänder för resten av livet sen :D Kram RC

2011-02-16 @ 18:53:47
URL: http://beccacandevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0