baby, i just wanna dance, i don't really care.

hej,lyckad morgon? nej, mitt humör gick bort sen.. haha
1:an hade precis åkt när jag sprang ner & nästa gick om tio minuter.. inte så långt tid men så såg jag 101:an
Men jag hoppade på fel 101:a inte kul.. höll på med mobilen och jag tänkte ju inte mer på bussen..?
men sen märkte att jag kommit halvvägs till gränna.. haha inte kul.
Så fick strunta i dansen som började 13.00 för jag va nämligen en timme försenad när jag tog bussen tillbaka.
smart jossan.. nej inte driekt.. & vi skulle göra två danser till idag inför tävlingen.. så jag komemr ha lite svårare imorgon men jaja bättre att hänga på imorgon en ingenting! så mh mitt fel.. ahah
Nu ska jag byta om till vardagskläder ifrån mina danskläder som inte kom till användning idag :j
Ska fixa present till matilda som fyllde år igår också c:..så vi hörs senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0