DAG 1 - PRESENTERA DIG SJÄLV

Mitt fullständiga namn är Josefin Maria Tormner Jonsson.
Att jag heter Maria är rätt självklart för både mormor & mamma heter det i andra namn.
Jag är född 13 oktober 1997.. Alltså så är jag 13 år & har skilda föreldrar sedan snart fyra år tillbaka.
Min mamma bor i ett hus lite utanför Lekeryd medans pappa bor i lägenhet mitt i Huskvarna.
Alltså bor jag hos pappa en kvart ifrån våran fina stad Jönköping. & cirka 20 minuter ifrån Jönköping med bil när man är hos mamma. Jag har två bröder men det kommer jag mer till "dag 2" så haha inte mer om det.
Jag som person är glad och skrattar sjukt mycket. Men när det kommer till stund så är jag en väldigt känslig person.
Jag hatar att komma i konflikter och onödiga bråk med vänner & folk som står mig nära.
Jag är ingen blyg person, visst jag kanske inte är den som pratar mest första gången man träffar någon men efter andra gången är jag mycket socialare. Jag älskar att träffa nytt folk, ha kul & hitta på saker.
Som ni säkert läst mycket om på min blogg så går jag på dans nu & har gjort sen hösten -09.
Då Francis startade Streetground här i Jönköping. Innan jag började på dans gick jag på Handboll, jag spelade i Cyrus.
Vilket var självklart nästan när man har två bröder & en pappa som är gamla handboll freaks från Cyrus. Haha
Jag älskar också musik, jag har en sjukt blandad musik smak men mest lyssnar jag på RnB/Hiphop.
Men även mycket pop,electro/house,rock & ja typ allt..
Något jag gillar väldigt mycket är kläder,skor & accesoarer..
Just nu vill jag ha sommar! Tänk att gå runt i ett par converse,jeansshorts & någon snygg tröja med slarvigt uppsatt hår & snyggt sminkad. Kanske lite bruna ben skulle sitta fint också.. Right?
Alltså är jag ett sommarbarn med.. Jag älskar att åka utomlands.. men det gör jag tyvärr inte ofta.. Men jag älskar att åka till andra städer som stockholm,göteborg,halmstad,kungshamn.. just på sommartid med. åh!
Jag kom på en grej nu.. Jag sa ju att jag är en rätt social person när jag träffar folk för redan första/andra gången & ja det är jag. Men ni som träffat mig bara någon enstaka gång. Hur har ni uppfattat mig? För tre tjejer som går i min klass berättade att när dom träffade mig,amanda,matilda&alicia första gången vi skulle träffa våra nya kalsser inför 7:an så hade dom uppfattat oss som "kaxiga" samma sak med en annan kompis till mig & vi har också skit kul nu.. vi satt och asgarvade här förra veckan åt att hon hade också trott att jag va lite mer "kaxig" och tyckte att hon va töntig.. & då började vi garva för jag berättade för henne att jag hade tänkt precis samma om henne.. Jag trodde att hon tyckte att jag var typ jätte töntig, haha! Så jag antar att vissa uppfattar mig som lite "kaxig" första gången... men ni ska veta att jag älskar att träffa nytt folk och jag dömmer inte folk innan jag lärt känna dom..jag är en person som har sjukt lam humor, älskar att umgås och skrattar åt nästan allt! Medans vissa inte verkat uppfatta mig som kaxig alls så jag vet inte det är väll olika. Men som dom sa.. jag är iallafall inte som dom hade trott när dom lärde känna mig haha!
Men något jag inte gillar är bitchiga blickar & när folk kollar konstigt på en.. då har jag lust att gå fram & fråga vad dom tycker är så fel eller vad dom nu tycker är så intressant att kolla på -.-
Men nu vet ni mer om mig,vill ni veta mer så är det bara att fråga här i kommentarfältet C:


Såhär ser det ut i nutid (fast det är mer uttvättad färg  efter all duschning)

HAHA 100 % seriös bild sen i somras..
Nej men här va en osminkad jossan i somras när jag hade kommit hem från Skara sommarland..
Min hud va lite finare då med haha :c
Men såhär såg mitt hår ut i somras.... inte riktigt min naturliga hårfärg men mer åt det hållet!
Jag trivs i både ljust & som brunett.. Men nu börjar min bruna fäg bli mer utsliten så ska färga det mörkare nu igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0