Dag 3- Min första kärlek

Ja gott folk, min första kärlek? ♥
Om jag ska vara helt ärligt har jag aldrig haft något riktigt förhållande. Eller jo, men inget extremt seriöst..
Så jag har inte mycket att säga. Men om ni frågar mig nu så: Ja,jag har varit kär. & det menar jag nu, vissa förstår nog vem jag var kär i..
För detta var inte längesen..
Så min "första" kärlek är den killen,ett år äldre en mig & det va rätt nyss, men det räckte inte..
Men vem vet? Om jag gör detta "20 dagar med mig" nästa år och denna frågan är med kanske jag har en helt annan åsikt. För då kanske jag faktiskt insett vad äkta kärlek är, om jag nu inte upplevt det redan,hihi.
Jag hade en pojkvän i två månader i våras 2010 men han blev bara dryg så nu efter tänker jag det mer som oseriöst,blä.
Sen har man ju haft mer oseriösa förhållanden & gillat några killar rätt mycket innan..som man tar som oseriösa nu när man tänker efter,haha!
Så denna fråga får komma upp när jag blivit äldre då man nog ändrat uppfattning ^^
Att börja gilla någon har jag gjort ett antal, även vart på "G" oså.. men just äkta kärlek. åhhh lite och det va i killen jag va kär i nyss isåfall,har ennu inte kommit över honom,men vi är ju fortfarande bra vänner.
Men i vilket fall har jag inte mycket att skriva mer så här har ni lite åsikter & grejer om mig, hejdoooo

Kyssar,är underbart..någon som håller med? Särkilt när man kysser någon som har/är det där extra.


Kommentarer
Postat av: Nyfiken niklas

Så du är tillsammans med nogon nu eller?

2011-01-24 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0