EN FRÅGA


Blev en bild på vanessa ;)
Först måste jag ju bara säga att bikinin va väldigt snygg men tänkte mer på navelpiercingen,haha
På vissa är de galet snyggt,men..
Är lite sugen själv fast mina föräldrar har inte sagt verkligen ja eller nej.
Vissa säger att dom ångrar de andra inte. Beror ju helt på.
En del har ju fått problem med dom för vissa har det gått prima! Va tycker ni läsare?

Omröstningen Är det värt med navel piercing? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen omröstning!


Kommentarer
Postat av: evelina

jag har ju navelpiercing, och jag lovar dig du kommer inte ångra dig! asså.. när du går i bikini LOVAR jag dig att du kommer känna dig snyggare automatiskt :DDD

sen är det bara jobbigt första tiden när det läker.. nu när det har läkt känns den inte ens , brukar sitta och dra i den HAHAHAH :D

2011-07-26 @ 18:36:55
URL: http://aavelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0