JOSSAN TALAR

Asså hahaha, sitter och kollar ett inlägg på fb där dom började snacka om rökning..
sen började dom skriva saker både seriöst och oseriöst.. men typ om att de är coolt och röka och att de inte är sant att de förstör din egen och även andras hälsa... sitter och garvar. För det inlägget personen har gjort tyder så mycket på att hon vill ha bekräftelse på att personen röker och det får man status för. Haha seriöst lägg ner, hur onödigt är det inte att röka? Massa pengar bara slösas bort på det med! Menar inte att man är sämre människa för man röker eller är bättre för man inte röker. Man får röka om man vill men stör mig på när folk skriver ut dett på nätet och pratar om det bara för folk verkligen ska veta att dom röker. Jag menar, är det inte folk som säger att dom röker för det är gott? Men ändå gör dom det bara för att, bara för att röka. Haha,åhhhhhhhhhhhhhhhhh
Lamt att jag lägger ut detta, menar ju inte att man är bättre för man inte röker eller sämre för att man röker..
Har kompisar som både röker och inte röker och är lika fina personer för det. Men fattar ni lite vad jag menar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0