RUBRIK

Dåligt bloggande av mig faktiskt men har haft andra saker för mig!
Häromdagen badade i Lillsjön med matilda och Amanda.. dit kom även Oliver,Tim & Gustav. Sen drog vi hem till mig och sen vidare till oset för att träffa dom med fler. Sen sov tjejerna här! Dagen innan det va grillning vid uddebo med amanda,filip,ludde och massa huskvarna folk. Och igår slingade tjejerna mitt hår med blonda slingor sen ner till vätterstranden i stan därifrån promenerade vi till max.
Idag har jag ingen mer plan än att jag ska till pappa för det är fredag. Så vi hörs! puss



Fler bilder från igår hittar ni HÄR
Beyoncé – Best Thing I Never Had

Kommentarer
Postat av: lina

var har den andra tjejen köpt sina solglasögo, dom var grymt snygga ! ! !

2011-07-02 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0