I create my life in shadows

Haha jag vet! Jätte hyper inlägg på förra inlägget men känner att jag är på smiley humör..(fast tog bort det nu)
Men nu har jag iallafall kollat klart på Harry Potter och dödsrelikerna. brabra
Men ska upp runt tio imorgon för att hänga med pappa och kolla på kök så vi..Hörs :*



Tumblr_lml5hvboxw1qdd4t7o1_500_large
Gjort är gjort, hänt är hänt. Jag är en av dom 10000 som hatar att va ledsen och i bråk.
Och om jag nu har sagt förlåt tusen om så lita på att det är min sanning..
Ja tänker inte ligga i med något tjafs längre. För jag pallar inte längre: Orka komma ihåg dessa stunder,lär av misstagen istället.
NU ska jag köra vidare och ha kul. Allt kanske inte blir som förr. Men man kan som sagt göra resten positivt. Fånga dagen är ett av flera budskap, varför skulle man då inte kunna fånga upp åren? Så snälla, lita på dina nära och lägg de svåra bakom och se det positiva i framtiden!
Vet att de är svårt för har varit med om liknande men lita på oss det här kan förbättras!
Jag säger som jag känner,sanningen. Att jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0