dance

• Ett par svarta jeans till. Helst Dr.Demins
• Ny mobil. Iphone vs Samsung Galaxy s2
• Ja måste verkligen börja spara till min systemkamera. Har ju en deal med pappa om en summa jag ska spara till så han betalar resten. Men de gäller ju för mig att spara på. KOM IGEN NU JOSSAN!
• Nya boots
• Slinga mitt hår ljusare igen
• Mer tröjor och smycken
• Ny skinnjacka men får väll bli mot våren. (Min nuvarande börjar bli en aning liten)
• Vill flytta in i huset vid Hagaberg, vem säger nej till nyrenoverat hus? men blir mot Novemb.
• Förmodligen ska jag ta hål i naveln med Emelie nu mot min födelsedag.
• Mitt ha begär börjar bli stort så ska sluta att skriva i punkter för idag.

Men för övrigt kan ja berätta att jag ska ställa in min tallrik i diskmaskinen,borsta tänderna och klä på mig och även se till att allt till showen är med. Tåget går halv 10.30  från resecentrum. Är hemma runt 21-22.00 sen så drar man sig mot berget där Anna förmodligen är. Bättre sent än aldrig! Får se när ja uppdaterar. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0