tapeter


Sitter och kollar igenom tapeter nu för dom har börjat renovera huset vi ska flytta till.
Hos mamma har jag ju hel vitt så funderar på en fondvägg av något slag. Va tycker ni om den på bilden?
Jag fastnade lite för den men har så svårt att bestämma mig...
Annars zebra men denna zebra tapeten är mer skrikig mot den som Anah&bror har hemma hos sig.
Men funderar på den brun/guldiga här över annars får de bli svartfond och resten vitt i rummet. Får se!
Vet att ni är dåliga på det men om ni har tips så kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Har du tänkt tanken om oranga tapeter med en grön fondvägg? Otroligt fint!!

2011-09-05 @ 08:21:21
Postat av: :)

jag tycker den högst upp :)

2011-09-06 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0