godmorning sunshines

hejhallo! Nu har jag ätit frukost & checkat lite tv.
Senare idag ska jag till mamma så idag händer det inget speciellt.
Åh skola imorgon igen. & jag vet ju inte ens hur jag ska komma till skolan?
Eller jo men i fredags så va jag hos min pappa &han bor i huskvarna alltså då går jag ju bara hem&dit till skolan på typ 3 minuter..
Men mamma bor i Lekeryd eller njae men lite utanför lekeryd ennu mer på landet haha..
&därifrån får man åka en liten skolbuss som kör mig en bit så jag senare får byta till en större buss.
Men då kommer ju problemet..
Jag har inte numret till han som kör den lilla skolbussen så jag vet inte vilken tid han kommer?
Jajaja de löser sig, man är ju endå "bäst"
Haha förlåt för tråkigt inlägg & jag bjuder på ett gammalt pic,vi hörs senare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0