yeyeyyeyeye

hejhej. Nu har jag kommit hem från alicia persson.
Det blev att vi sov över för vi stack till a6 en snabbis igår kväll sen cyklade vi ner till zinken där chadi & massa folk befann sig. Efter det hem till Alicia igen & ja som vissa har sett på hennes bdb så har hon lagt ut bilder på sina hål i öronen hon har gjort helt själv hemma. Ja,precis så gjorde vi igår fast på mig istället, jag gjorde två stycken.
Nu har amanda kommit till mig, och hon är en stund sen ska hon till tandis :D
och nu ska jag umgås med henne, pusshejjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

se till att du inte får in bakterier i örat får du kan du få en står klump u örat!!

2010-08-19 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0