MAN DOWN.

hej! Julklapparna avklarade nu, rätt skönt att vara tidig..
Va hos tandläkaren innan idag,kom dit och ja... Hon skulle visst sätta in rälsen? Öh trodde jag skulle få den i vår men icke. Aja ska få nere också men hon satte bara på där uppe denna gången. Ska dit nästa vecka igen. Vill inte ha räls igentligen men får ju fina tänder nu så.. Aja.. Stör mig på mitt leende nu när jag fått räls men ja fick ju den imorse så inte så konstigt. Nu är det som det är och jag vänjer mig. Tänk i  slutet av nian när jag får ta bort den.. mina tänder blir awesome. Mer awesome en vad dom är nu iallafall hihi.
Nu ska jag äta lite kvällsmat & kolla på TV. Imorgon blir det skola! Skönt at vara tillbaka faktiskt. Vi hörs ♥

Jeremih – Down On Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0