21;02

FICK;

500 spenn av farfar&Anita.
En T-shirt & ett armband av storebror Rasmus..
Av min äldsta storebror Christopher & hans flickvän fick jag  värde checkar på alla affärer på hela a6.. Sånna checkar fick jag av pappa med så checkerna blev 1300 :- tillsammans..
& utöver checkerna fick jag Öronhängen, haha en deo&pads av pappa..
Sen fick jag även ett presenkort på Company av morbror med famij & öronhängen av min kusin hanna.
Sen i tisdags bytte jag presenter med tjejerna ♥
Av alicia fick jag en T-shirt med olika tryck på..
Amanda gav mig en sjal med leopard"motiv" sen att hon betalde 100 kr av jeansen jag köpte förra veckan..
& av matilda fick jag en bodylotion + läppglans (:
Så mina julklappar jag fått är awesome.. sen imorgon firar jag jul hos mamma, så är det överstökat sen!
Det jag önskade av pappa var igentligen en laptop. Men med tanke på att mina föräldrar är skilda och så.. så är det rätt dyrt.. Men jag & pappa ska åka upp och köpa laptop senare i januari så delar vi på den fast.. den blir mest min för vi har ju våran stationära data & pappa kollar mest facebook&sina mail.. & bror min har sin skol-laptop så det blir bra endå.. så är nöjd med julen överhuvudtaget (:






Kommentarer
Postat av: elina

god jul!:D

2010-12-24 @ 23:23:09
URL: http://fotografenimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0