SVAR PÅ FRÅGESTUND

har du några syskon, isåfall, hur många?
Svar: Jag har två storebröder , Christopher '24 & Rasmus '16

kan inte du göra videoinlägg?
Svar: Ja , men har ingen cam på datan men ja , kan försöka göra det som snarast c:

ska du satsa på dansen?
Svar: Dans är sjuktkul oså absolut inget ja ska sluta med , men framtiden får utvisa!

Om du fick välja en person du vill vara, vem skulle det va?
Svar: Ja du.. Ja skulle vilja vara Jessica Alba , både för att få veta hur det är att vara känd & hennes utseende.


http://www.maratechnology.net/Jessica_Alba_001.jpghttp://www.movisionary.com/imagenes/jessica-alba_5.jpg

favorithårfärg?
Svar: Svart & Brunett kan va så sjukt snyggt även blond så jag vet inte , men jag själv trivs bäst i ljust.

fobi?
Svar: Spindlar & ormar!

favortifärg?
Svar: Ja du de va svårt.. Det kan verkligen variera mellan färgerna haha

vilken kändis skulle du vilja likna?
Svar: heh. Jessica Alba som du ser där uppe, men kanske Megan Fox eller Beyonce.

vilken är din förebild?
Svar: Om ja ska va ärlig vet jag inte, ja får insperation av olika folk&ting.

vad skulle du vilja ändra på dej själv?
Svar: Hihi lite svår fråga för nu är det så att jag är född till den jag är & kan inte ändra på de så mycket , men de är lite svårt att svara på , hm.. Jag skulle vilja ha raka & fina tänder så ja slipper få räls!

och vad är du mest nöjd med dej själv?
Svar: Mitt hår i think fast nu är det så kort! Men som tur växer de så snabbt de är väll därför (i like it..)

hur lång är du?
Svar: 164-165

vad tycker du om: kissie, paow, dessie, kenza o dem?
Svar:
Kissie - Vet inte , tycker bara hennes  blogg är underhållande men stör mig hårt på hennes ank läppar!
Paow - Så söt tjej som kommit över fjortisstilen totalt, var mer för henns blogg innan men kollar in där rätt ofta
Dessie - Oxå en söt tjej som kommit över fjortistiden om man jämför med innan , kollar in på bloggen då&då
Kenza- Åh älskar henne stil. Mycket söt tjej med stil & fint hår!


har du haft nån pojkvän? Isåfall vilka var det/vad heter dem?
Svar: ja det har jag ;} , inget jag orkar rabbla upp här

Hur vill du att killar ska vara?
Svar: Söta hihi & såklart snälla och man ska kunna va säg själv me dem i alla lägen..

vilken är din favorit låt/Band/Artist?
Svar: Har så många älskvärda låtar i olika stilar! Men kolla in min spotify (varnar för mycket Rn'B&Hiphop)
TORMNERRRR | har flera playlists men här är en klicka på "TORMNERRRR" så kommer du till listan.

hur länge har du dansat?
Svar: Lite över ett år nu, så inte så jätte länge

spelar du sims?
Svar: haha nja nej inte dagligen.när ja va mindre älskade jag det! Men för någon månadsen hittade jag simset hemma i en låda så jag & manda spelade de på skojj. Men så nej inget ja brukar spela längre höhö

vad använder du för smink,asså typ rouge,ögonskugga,kajal,mascar osv.. ?
Svar: Foundation,Mascara & Rouge är det jag använder dagligen.


vilket märke är ditt favorit på rouge & mascara?
Svar: Konstigt nog använder jag mitt solpuder som rouge det funkar bra på mig faktiskt med de är något random märke på de just nu hihi , Sen använder jag olika mascaror men de här är mina favoriter:

http://second.by/upload/lots/36/89735597202070_480.jpghttp://4.bp.blogspot.com/_D3SNa0sH6cE/SvWR3WcLrgI/AAAAAAAAArg/c3OU84gPbl8/s400/maybelline-vex-hyper-curl.jpg
vad heter din absolut bästa kompis,om du tvingas välja en?
Svar: Jag har tre bästavänner Matilda,Amanda&Alicia går inte att välja bara en av dem.

tycker du om att fota?
Svar: Ja! Jag ska försöka att spara ihop lite till en systemkamera nu i höst..

hur är en bra kompis för dig?
Svar:Va snäll man ska kunna ha kul tillsammans. Kunna prata med den om nästan allt&lita på den till hundra.

kan du börja videoblogga?
Svar: har redan svarat på det , ska försöka med en video så snart som möjligt


hur länge har du bloggat?
Svar: Min första blogg gjorde amanda åt mig redan i juni förra året , men va aldrig inne på den.. Det va väll mer i vinter/höstas jag började lägga ner mer tid på min blogg.

vad har du för systemkamera?
Svar: Ja har ingen , bilderna som är tagna där jag syns med en systemkamera är Amandas kamera!

Har du alltid bott där du bor nu elr har du flyttat nån gång?
Svar: mina föreldrar skildes för ca tre år sedan! Då flyttade pappa från Lekeryd till en lägenhet i huskvarna. Där bodde vi tills nu i Juli. Men nu sen i Juli bor vi i en mycket större lägenhet i samma område.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0