BACK ON TRACK

heeeeeeeeeeeej! flytten är klar...
Har inte uppdaterat på snart en vecka men nu börjar jag igen! Påsklovet har spenderats med trevliga dagar med matilda,niklas&amanda.. sen har vi varit och kollat fotboll ebk mot Lssk.. vi har tältat två nätter på amandas tomt.. vi har träffat massa goa folk.. men mest har tiden spenderats med matilda,amana&emma..
I vilket fall så är Min äldsta bror med familj här nu och ikväll blir dte mysig mat & snack.. för ni som inte vet så har min mamma flyttat från lekeryd till huskvarna (Norrängen) så nu är det lite lättare att ta sig hem och till saker :)
Men jag har inte mer att säga här nu faktiskt, puss på er.

Tog en bild på mina bro's från bögens blogg, tyckte den va gullig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0